Zarządzanie produktem
Kategoria:
1200,00 zł
1200,00 zł
Czas trwania: 16 godzin |
ZARZĄDZANIE PRODUKTEM
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z efektywnym zarządzaniem produktem z wykorzystaniem zarządzania strategicznego i marketingu produktu. Uczestnicy poznają zagadnienia związane z wprowadzaniem nowych produktów, planowaniem ich rozwoju, analizy finansowej produktów oraz zarządzania produktem w sprzedaży.
Adresaci kursu
Szkolenie skierowane jest dla kadry kierowniczej, specjalistów ds. marketingu, specjalistów ds. produktów, „product managerów”
Program kursu
- rola i cele product managera,
- analiza rynku,
- analiza konkurencji,
- strategie cenowe,
- wprowadzenie i rozwój produktu,
- sprzedaż produktu.
Tryb
Kurs odbywa się w formie stacjonarnej.
Certyfikaty
Po ukończonym kursie uczestnik otrzymuje zaświadczenie.
Dodatkowo:
- certyfikat w języku polskim – 30 zł
- certyfikat w języku angielskim – 30 zł
Uwagi
Uruchomienie kursu uzależnione jest od minimalnej liczby chętnych.
1200,00 zł
Czas trwania: 16 godzin |