Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych (szkoły podstawowe)
700,00 zł
Czas trwania: 19 godzin |
Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
Działania
Praca z trudnym uczniem(prowokującym, sprawiającym trudności wychowawcze, agresywnym, nadpobudliwym, z zaburzeniami emocjonalnymi)
Efekty kształcenia
Jak motywować uczniów do zmian w zachowaniu Trudne, nieakceptowane emocje uczniów, metody radzenia sobie z nimi nabycie umiejętności w zakresie metodyki pracy z uczniem z zaburzeniami emocjonalnymi
- nabycie umiejętności właściwego reagowania na trudne zachowania uczniów; wzrost umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami uczniów takimi jak stres, złość, zazdrość; nabycie umiejętności rozwiązywania konfliktów rówieśniczych, wspierania osób odrzuconych, sterowanie uczniami stosującymi przemoc; nabycie umiejętności współpracy nauczycieli ze sobą w eliminowaniu i korygowaniu niepożądanych zachowań uczniów; pomoc w wypracowaniu wspólnych standardów wymagań wobec uczniów
Poznanie możliwości i nabycie umiejętności sprawnej, efektywnej pracy podczas lekcji – dzięki utrzymaniu dyscypliny w klasie, znajomość rozpoznawania i reagowania na ” gry szkolne” uczniów, umiejętność reagowania na zachowania agresywne ucznia.
Grupa docelowa
nauczyciele
Liczba godzin
2x po 4 godz = 8 godz
Forma
Warsztaty
Uwagi
Jak eliminować skutki wypalenia zawodowego Jak motywować siebie i innych Jak budować postawę motywującego nauczyciela ?
Efekty kształcenia
Nauczyciele znają etiologię wypalenia zawodowego w pracy zawodowej. Potrafią radzić sobie z objawami wypalenia i potrafią stosować działania prewencyjne w celu motywowania uczniów do efektywnego uczenia się zdobycie wiedzy z zakresu źródeł i metod motywacji,
- poznanie czynników, które motywują i demotywują,
- rozpoznanie własnych potrzeb i potencjału,
- poznanie kluczowych zasad motywowania oraz strategii motywacyjnych
podniesienie świadomości/ wiedzy nauczycieli jak potrzebne jest wzbudzanie i podtrzymywanie motywacji u uczniów w codziennej pracy, wiedza jaki nauczyciel jest atrakcyjny dla ucznia
Grupa docelowa
nauczyciele
Liczba godzin
2+2 panelu
Forma
wykład i panel dyskusyjny
Uwagi
Jak eliminować skutki wypalenia zawodowego Jak motywować siebie i innych Jak budować postawę motywującego nauczyciela ?
Efekty kształcenia
Potrafią radzić sobie z objawami wypalenia i potrafią stosować działania prewencyjne w celu motywowania uczniów do efektywnego uczenia się
Grupa docelowa
nauczyciele
Liczba godzin
3 godziny
Forma
Konsultacje grupowe
Uwagi
Radzenie sobie ze stresem
Efekty kształcenia
Poznanie skutecznych technik radzenia sobie ze stresem. Rozwój umiejętności szybkiego i skutecznego pokonywania stresu. Rozpoznawanie sygnałów swojego ciała świadczących o napięciu. Poznanie mechanizmów rządzących stresem. Uświadomienie sobie przyczyn i skutków stresu. Umiejętność radzenia sobie ze stresem w obliczu ciągłych zmian , wymagań, umiejętność radzenia sobie gdy uczeń zachowuje się agresywnie, prowokacyjnie
Grupa docelowa
nauczyciele
Liczba godzin
5 godzin
Forma
Konsultacje indywidualne
Uwagi
Trening osobisty w zakresie poprawy funkcjonowania w roli nauczyciela, wychowawcy, we współpracy z rodzicami i uczniami
Efekty kształcenia
Lepsze funkcjonowanie poszczególnych osób w sytuacjach szkolnych, profilaktyka wypalenia zawodowego, autoprezentacja , kod mowy ciała. Pozytywna prezentacja siebie w kontaktach zawodowych
Grupa docelowa
Nauczyciele
Liczba godzin
5h
Forma
Konsultacje indywidualne
Uwagi
Kurs odbywa się w hotelu Aviator w Masłowie. Hotel dysponuje dużą nowoczesną salą konferencyjną o powierzchni ponad 200 m2 , która może pomieścić około 100 osób oraz mniejszą salką VIP . Na wyposażeniu jest rzutnik, ekran i flipchart. Na miejscu uczestnicy szkolenia mają możliwość skorzystania z pełnej oferty hotelu w tym restauracji, SPA, bufetu kawowego.
700,00 zł
Czas trwania: 19 godzin |