Uczeń aktywny uczestnik procesu uczenia się (szkoły średnie)
1800,00 zł
Uczeń aktywny uczestnik procesu uczenia się
Działania
Sposoby promowania szkoły w środowisku lokalnym
Efekty kształcenia
Zdobycie wiedzy w zakresie przygotowania i organizacji akcji promocyjnej szkoły, czynników kształtujących wizerunek szkoły
Poznanie przez nauczycieli różnorodnych form promowania szkoły, jej osiągnięć oraz sukcesów uczniów wewnątrz szkoły oraz w środowisku
Grupa docelowa
nauczyciele
Liczba godzin
2 godz. wykładu + 2 godz. panel dyskusyjny
Forma
Wykład + panel dyskusyjny
Uwagi
Wizerunek i promocja placówki oświatowej . Tworzenie planu promowania szkoły
Efekty kształcenia
Uzgodnienie strategii promocji szkoły – listy sposobów wykorzystania propozycji z wykładu w przygotowaniach kampanii promocyjnej szkoły. Podział zadań między grupy nauczycieli
Prowadzący moderuje proces tworzenia materiałów promocyjnych, wspiera w przekładaniu koncepcji szkoły na atrakcyjne dla potencjalnych odbiorców materiały promocyjne szkoły
Grupa docelowa
nauczyciele
Liczba godzin
4 godz
Forma
Warsztaty
Uwagi
Skuteczne techniki tworzenia PR szkoły
Efekty kształcenia
Uaktualnienie zadań związanych z różnorodnymi formami promowania szkoły oraz jej prezentowania w środowisku.
Monitorowanie wdrażania planu promowania edukacji.
Konsultacje zespołowe i indywidualne ze specjalistą od spraw promocji w trakcie wdrażania planu pracy
Grupa docelowa
nauczyciele
Liczba godzin
3 godz
Forma
Konsultacje grupowe
Uwagi
Specjalista od PR
Neurodydaktyka w praktyce szkolnej
Efekty kształcenia
podniesienie poziomu wiedzy dotyczącej neurodydaktyki
znajomość wyników badań psychologicznych i neurologicznych w zakresie mechanizmów uczenia się i motywacji
zapoznanie z różnicami pomiędzy prawą i lewą półkulą mózgu zapoznanie z mechanizmem pętli motywacyjnej ,zapoznanie ze sposobami pobudzania aktywności mózgu, uświadomienie roli emocji i wyobraźni w praktyce dydaktycznej, poznanie przykładów wdrażania zasad neurodydaktyki na lekcjach
Grupa docelowa
nauczyciele
Liczba godzin
5 godz.
Forma
Wykład + dyskusja panelowa
Uwagi
Neurodydaktyka w aspekcie pracy z uczniem z dysleksją , dyskalkulia, zespołem Aspergera , autyzmem, niedosłuchem i in
Efekty kształcenia
Drugi wykład (w innym terminie) na bazie teoretycznej poprzedniego, („Neurodydaktyka w praktyce szkolnej”) dotyczący tych samych zagadnień, ale w odniesieniu do uczniów z różnymi orzeczeniami: dysleksja, dyskalkulia, niedosłuch, zespół Aspergera, autyzm, i inne
Grupa docelowa
nauczyciele
Liczba godzin
4h
Forma
Wykład + dyskusja panelowa
Uwagi
Wspieranie rozwoju uczniów
Efekty kształcenia
Np. stworzenie zestawu metod , ćwiczeń rozwijające : umiejętność rozumienia czytanego tekstu, umiejętność analizy, formułowania wniosków itd. Wykorzystywanych na różnych przedmiotach
Doskonalenie umiejętności samodzielnego układania tego typu ćwiczeń przez nauczyciela, umiejętność diagnozowania przyczyn niezrozumienia tekstu przez ucznia.
Grupa docelowa
nauczyciele
Liczba godzin
4 godz
Forma
Konsultacje grupowe
Uwagi
Jak wspierać uczniów w tworzeniu adekwatnej samooceny. Jak pracować z uczniami roszczeniowymi ich rodzicami
Efekty kształcenia
Wzmocnienie roli nauczyciela w pracy z uczniami i rodzicami, nabycie umiejętności wspierania uczniów w budowaniu adekwatnej samooceny, a także reagowania na trudne emocje uczniów
Grupa docelowa
nauczyciele
Liczba godzin
4 godz
Forma
Warsztaty
Uwagi
Wsparcie w procesie wdrażania będące odpowiedzią na potrzeby nauczycieli w zakresie promocji szkoły, pracy z uczniem
Efekty kształcenia
Grupa docelowa
nauczyciele
Liczba godzin
8 godz
Forma
Konsultacje indywidualne
Uwagi
Kurs odbywa się w hotelu Aviator w Masłowie. Hotel dysponuje dużą nowoczesną salą konferencyjną o powierzchni ponad 200 m2 , która może pomieścić około 100 osób oraz mniejszą salką VIP . Na wyposażeniu jest rzutnik, ekran i flipchart. Na miejscu uczestnicy szkolenia mają możliwość skorzystania z pełnej oferty hotelu w tym restauracji, SPA, bufetu kawowego.
1800,00 zł