Telemarketing
1200,00 zł
Czas trwania: 16 godzin |
TELEMARKETING
Cel edukacyjny
Polecamy szkolenie, które rozwinie Twoje umiejętności pozwalające osiągać wysokie wyniki sprzedaży telefonicznej.
Pod okiem wieloletniego praktyka sprzedaży call center, a następnie trenera szkolącego zespoły sprzedażowe jednej z największych marek na świecie, nauczysz się kluczowych technik wykorzystywanych w pracy telemarketera lub usprawnisz ich stosowanie.
Dzięki mnogości praktycznych ćwiczeń dowiesz się, jak uniknąć błędów, zaangażować klienta, pokonać jego zastrzeżenia i wzbudzić chęć kupna. Zdobędziesz sprawdzone narzędzia ułatwiające wynegocjowanie lepszych warunków oraz skłonienie klienta do podjęcia decyzji zakupowej.
Udział w tym specjalistycznym szkoleniu pozwoli Ci:
- skuteczniej sprzedawać produkty i usługi,
- sprawniej zachęcać do skorzystania z oferty,
- z większym profesjonalizmem obsługiwać klientów.
Adresaci kursu
Program kursu
- specyfika współczesnego telemarketingu:
- co każdy telemarketer powinien wiedzieć o swojej pracy?
- telemarketing wczoraj i dziś, czyli co już nie działa w sprzedaży telefonicznej,
- czego nie może zabraknąć w sprzedaży przez telefon? Etapy rozmowy sprzedażowej.
- jak rozpocząć rozmowę telefoniczną:
- zadbaj o dobre pierwsze wrażenie przez telefon,
- przygotuj się również na niemiłe przyjęcie – praca nad nastawieniem telemarketera,
- nie, nie chcę, nie mam czasu – jak przełamać niechęć klienta do rozmowy?
- ćwiczenie rozpoczynania telefonicznej rozmowy sprzedażowej.
- jak nawiązać kontakt i zbudować relację z klientem:
- ton, tempo, barwa, czyli nauka wywierania wrażenia poprzez głos,
- siła dopasowania – jak zwiększyć swoje szanse dotarcia do klienta,
- skrypt z ludzką twarzą, czyli osiągaj więcej, traktując klienta indywidualnie,
- jak poprawić komunikację z klientem i uniknąć błędów w rozmowie,
- sposoby angażowania klienta w rozmowę sprzedażową,
- ćwiczenie efektywnej komunikacji i indywidualnego podejścia do klienta.
- kluczowe techniki sprzedażowe w telemarketingu:
- sprzedaż telefoniczna jako odpowiedź na potrzeby klientów,
- wzbudzanie chęci kupna, czyli uświadamianie i kreowanie potrzeb,
- ćwiczenie technik diagnozowania i kreowania potrzeb,
- nauka odróżniania cechy od korzyści,
- ćwiczenie prezentacji oferty językiem korzyści,
- finalizacja, czyli owocne zamykanie sprzedaży,
- ćwiczenie stosowania technik finalizacji.
- pokonywania trudności w telefonicznej rozmowie sprzedażowej:
- nie takie obiekcje straszne… – identyfikacja i „oswajanie” obiekcji klienta,
- ćwiczenie pokonywania najczęściej występujących obiekcji klientów,
- jak asertywnie odpowiadać na różne formy krytyki i radzić sobie z emocjami?
- klient, który krzyczy – poznaj i przetrenuj sposoby reakcji na atak.
Tryb
Kurs odbywa się w formie stacjonarnej.
Certyfikaty
Po ukończonym kursie uczestnik otrzymuje zaświadczenie.
Dodatkowo:
- certyfikat w języku polskim – 30 zł
- certyfikat w języku angielskim – 30 zł
Uwagi
Uruchomienie kursu uzależnione jest od minimalnej liczby chętnych.
1200,00 zł
Czas trwania: 16 godzin |