Szkolenie zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem stopień I
500,00 zł
Czas trwania: 16 godzin |
SZKOLENIE ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE PRZEDSIĘBIORTWEM STOPIEŃ I
Cel edukacyjny
Działanie spontaniczne, kierowane intuicją, aczkolwiek w niektórych sytuacjach korzystne, nie zapewni przedsiębiorstwu długofalowego sukcesu. W efektywnym, racjonalnym, odpornym na niespodziewane działania otoczenia, przewodzeniu firmą, konieczne jest wyznaczenie strategii, określenie misji przedsiębiorstwa, celów, jak również wielofalowych planów. Z tego też względu pragniemy zaproponować Państwu szkolenie poruszające wszystkie wyżej wymienione wątki, jak również dotykające tak istotnego zagadnienia, jak budowa biznesplanu niezbędnego w prawidłowym wyznaczeniu ścieżki, którą będzie podążać organizacja. W praktyczny sposób będą Państwo mieli możliwość zapoznania się z metodą SWOT, SPACE czy burzą mózgów. Szkolenie zostanie wzbogacone prezentacją innych technik strategicznych wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem, dzięki którym będzie ono miało szanse uzyskać i utrzymać mocną konkurencję wśród konkurentów.
Adresaci kursu
Dyrektorzy i menedżerowie średniego i wyższego szczebla, osoby odpowiedzialne za strategiczne decyzje w organizacji, przedsiębiorcy i właściciele firm, kierownicy działów strategicznego rozwoju.
Program kursu
- istota firmy,
- tożsamość firmy,
- osobowość firmy,
- zachowania przedsiębiorstwa,
- prezentacja organizacji,
- komunikacja przedsiębiorstwa,
- filary przedsiębiorstwa,
- misja,
- wizja,
- strategia,
- plan,
- klasyczne strategie istotne w prawidłowym funkcjonowaniu organizacji,
- strategia wg Portera – wzorce zachowań konkurencyjnych,
- burza mózgów,
- metoda delficka,
- dywersyfikacja a koncentracja,
- analiza kluczowych czynników sukcesu,
- metoda pisania notatek,
- program wzbogacania pracy,
- metoda „jeden na pięciu”,
- taktyka negocjacji,
- biznes plan – krok po kroku,
- streszczenie kierownicze,
- charakterystyka przedsięwzięcia – geneza projektu.
- założenia planu strategicznego przedsięwzięcia:
- produkt,
- plan marketingowy,
- plan organizacyjny,
- plan techniczny,
- plan finansowy,
- krytyczne czynniki ryzyka i sukcesu,
- SWOT jako metoda oceny przedsiębiorstwa na tle konkurencji,
- space – kompleksowa metoda diagnozy małych i średnich przedsiębiorstw,
- sposoby integracji przedsiębiorstw,
- integracja pionowa,
- integracja pozioma.
Tryb
Kurs odbywa się w formie stacjonarnej.
Certyfikaty
Po ukończonym kursie uczestnik otrzymuje zaświadczenie.
Dodatkowo:
- certyfikat w języku polskim – 30 zł
- certyfikat w języku angielskim – 30 zł
Uwagi
Uruchomienie kursu uzależnione jest od minimalnej liczby chętnych.
500,00 zł
Czas trwania: 16 godzin |