Standardy pracy kierowniczej
500,00 zł
Czas trwania: 10 godzin |
STANDARDY PRACY KIEROWNICZEJ
Cel edukacyjny
Zdefiniowanie funkcji kierownika w firmie oraz w administracji publicznej. Odkrywanie własnego stylu zarządzania oraz określanie obszarów do rozwoju. Określenie własnych predyspozycji i kompetencji kierownika i rozwijanie słabszych stron. Zapoznanie z modelem i zasadami przywództwa sytuacyjnego. Poznanie pływu osobowości na zarządzanie zespołem. Różne style interpersonalne, a skuteczna komunikacja z zespołem. Wzmocnienie skuteczności w zarządzaniu trudnymi sytuacjami pracowniczymi. Przedstawienie czynników sprzyjających dobrej komunikacji w trudnych sytuacjach oraz przećwiczenie umiejętności stosowania technik ułatwiających dobrą komunikację.
Adresaci kursu
Kierownicy i menadżerowie na różnych szczeblach zarządzania, pracownicy odpowiedzialni za koordynację i nadzór nad zespołami, specjaliści ds. rozwoju organizacyjnego i zarządzania personelem.
Program kursu
- lider/menedżer – podobieństwa i różnice,
- zachowania przywódcze,
- typy liderów pożądane w organizacji działającej w trudnym otoczeniu (rynek pracy),
- kompetencje menedżera,
- zadania kierownika dotyczące motywacji,
- ryzyko kierownicze,
- zagrożenia wynikające z realizowanych stylów kierowania,
- zagrożenia wynikające z niewłaściwego komunikowania się,
- doskonalenie ludzi i pracy zespołów,
- typy pracowników,
- zasady komponowania zespołu.
Tryb
Kurs odbywa się w formie stacjonarnej.
Certyfikaty
Po ukończonym kursie uczestnik otrzymuje zaświadczenie.
Dodatkowo:
- certyfikat w języku polskim – 30 zł
- certyfikat w języku angielskim – 30 zł
Uwagi
Uruchomienie kursu uzależnione jest od minimalnej liczby chętnych.
500,00 zł
Czas trwania: 10 godzin |