Sprzedawca – handlowiec
1900,00 zł
Czas trwania: 150 godzin |
SPRZEDAWCA - HANDLOWIEC
Cel edukacyjny
Przyuczenie do zawodu sprzedawca – handlowiec. Szkolenie przygotowuje do samodzielnej pracy na stanowisku handlowca. Kursanci uczą się autoprezentacji, negocjacji, budowania trwałej relacji z klientem i analizy jego potrzeb, oraz zarządzania sobą w czasie. Prowadzi ono do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat profesjonalnej pracy przedstawiciela handlowego / sprzedawcy. Ponadto- przygotowuje również do samodzielnej pracy handlowca w zakresie sprzedaży i obsługi klienta, jak również samego procesu pozyskiwania go. Szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat sposobu pozyskiwania klienta, a także organizacji sprzedaży. Zdobyta wiedza oraz umiejętności nabyte podczas szkolenia przełożą się na wzrost pozyskanych klientów.
Adresaci kursu
Szkolenie przygotowane dla osób pracujących w handlu na bezpośredniej obsłudze klienta. Uczestnikami mogą być osoby z wieloletnim doświadczeniem, jak i również osoby, które dopiero rozpoczęły przygodę ze sprzedażą. W skrócie dedykowane jest ono dla takich jednostek, jak:
- pracownicy przedsiębiorstw działów handlowych obsługi klienta pragnących zwiększyć swoje kwalifikacje w zakresie kompetencji miękkich,
- osoby uczestniczące w szkoleniu – chcące poprawić umiejętności osobiste,
- właściciele małych i średnich firm, przedsiębiorcy, freelancerzy,
- właściciele jednoosobowych działalności gospodarczych,
- koordynatorzy, menedżerowie pracujący w dziale sprzedaży,
- pracownicy działów handlowych,
- sprzedawcy/handlowcy,
- przedstawiciele handlowi/key account managerowie,
- osoby, które na co dzień zajmują sprzedażą i obsługą klienta.
Program kursu
- opracowuje cechy-pochwały-korzyści dot. sprzedawanych produktów/usług,
- opracowuje prezentację/ofertę,
- potrafi zaprezentować firmę,
- rozróżnia profile klienta,
- uzasadnia przewagę oferty na rynku nad innymi,
- opracowuje kartę do kontaktu z klientem,
- posiada umiejętności korzystania z odpowiednich elementów budowania pozytywnego wizerunku,
- rozwija własne predyspozycje do sprzedaży,
- opracowuje plan strategii poszukiwania potencjalnych klientów,
- potrafi wybrać właściwe metody pozyskiwania klienta z uwagi na profil branży,
- dobiera właściwe segmenty klientów do produktów i usług,
- rozróżnia potrzeby klientów,
- wykorzystuje informacje dotyczące lejka sprzedażowego we własnej firmie,
- opracowuje plan rozmowy z klientem,
- rozwija własne predyspozycje dotyczące pozyskiwania klientów.
Tryb
Kurs odbywa się w formie stacjonarnej.
Certyfikaty
Po ukończonym kursie uczestnik otrzymuje zaświadczenie.
Dodatkowo:
- certyfikat w języku polskim – 30 zł
- certyfikat w języku angielskim – 30 zł
Uwagi
Uruchomienie kursu uzależnione jest od minimalnej liczby chętnych.
1900,00 zł
Czas trwania: 150 godzin |