Skuteczny przedstawiciel handlowy
1820,00 zł
Czas trwania: 16 godzin |
SKUTECZNY PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod – technik sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady pracy w sprzedaży na stanowisku przedstawiciela w terenie, jak i przedstawiciela w dziale obsługi klienta – zaczynając od charakterystyki tej pracy po planowanie pracy, pozyskiwanie klienta, aż do obsługi posprzedażowej. Podczas szkolenia omawiane są zagadnienia dotyczące znajomości produktów i usług, zagadnienia dotyczące „lejka sprzedaży” czy też sprawnej komunikacji i sprzedaży. Uczestnicy nauczą się, jak przygotować prezentację, aby zainteresowała kontrahenta oraz jak zaprezentować ją przed kontrahentem. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy to kolejny element szkolenia, który zostanie poruszony. Podczas szkolenia omówione zostaną również zagadnienia dotyczące odchodzenia klientów i tego, czego nie robić, aby nie tracić kontrahentów.
Adresaci kursu
Osoby, które pracują lub planują pracować w sprzedaży i chcą rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe oraz interpersonalne, pracownicy działów sprzedaży, menadżerowie zespołów sprzedażowych.
Program kursu
- budowanie bazy potencjalnych klientów:
- praktyczne metody budowania baz danych o klientach (HBI, Internet, strony branżowe),
- tworzenie i prowadzenie list walidacyjnych klientów,
- klient indywidualny a businessowy- różnice i podobieństwa.
- inicjowanie kontaktu z klientem:
- Cold Call jako praktyczne narzędzie do zainicjowania pierwszego kontaktu z klientem,
- Cold Visit jako skuteczne narzędzie pozyskania wiedzy o potencjalnych kliencie.
- skuteczne spotkanie handlowe:
- analiza klienta przed spotkaniem (plan spotkania, informacje o kliencie, potencjał),
- techniki badania potrzeb oraz poszukiwania bólu klienta,
- skuteczne techniki sprzedaży ( cecha-korzyść, cross-selling, lustro klienta, lejek sprzedaży),
- przygotowanie a profesjonalna prezentacja oferty handlowej,
- budżet klienta – sprzymierzeniec czy wyzwanie w sprzedaży?
- praktyczne techniki obrony ceny,
- techniki negocjacji w procesie sprzedaży,
- obiekcje klienta – czym są i jak z nimi walczyć?
- metody skutecznej finalizacji sprzedaży,
- sztuka budowania długofalowych relacji z klientem.
Tryb
Kurs odbywa się w formie stacjonarnej.
Certyfikaty
Po ukończonym kursie uczestnik otrzymuje zaświadczenie.
Dodatkowo:
- certyfikat w języku polskim – 30 zł
- certyfikat w języku angielskim – 30 zł
Uwagi
Uruchomienie kursu uzależnione jest od minimalnej liczby chętnych.
1820,00 zł
Czas trwania: 16 godzin |