Psychologia marketingu
400,00 zł
Czas trwania: 8 godzin |
PSYCHOLOGIA MARKETINGU
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z elementami psychologii reklamy, zasadami postępowania klientów i sposobami dostosowania oferty do zróżnicowanych odbiorców. Pozwala nabyć umiejętności: tworzenia strategii kontrolowania zachowań konsumentów w oparciu o procesy emocjonalne i poznawcze; umiejętność tworzenia efektu do marki w strategiach marketingowych; pozycjonowania marki na rynku konkurencyjnym w aspekcie identyfikacji słabych i silnych stron marki własnej i marek konkurencyjnych.
Adresaci kursu
Szkolenie w szczególności dedykowane jest do tych osób, które na co dzień mają do czynienia z promocją, reklamą i marketingiem – specjalista ds. marketingu lub promocji.
Program kursu
- tworzenie chwytliwych haseł reklamowych,
- tworzenie skutecznych materiałów reklamowych,
- wykorzystywanie koloru, emocji, rozmieszczenia grafiki,
- w jaki sposób pisać perswazyjne teksty reklamowe,
- wykorzystanie internetu jako głównego narzędzia marketingu,
- wykorzystanie marketingu szeptanego,
- planowanie strategii kampanii reklamowych,
- możliwości współczesnych mediów i jak z nich korzystać,
- promocja wydarzeń za małe pieniądze.
Tryb
Kurs odbywa się w formie stacjonarnej.
Certyfikaty
Po ukończonym kursie uczestnik otrzymuje zaświadczenie.
Dodatkowo:
- certyfikat w języku polskim – 30 zł
- certyfikat w języku angielskim – 30 zł
Uwagi
Uruchomienie kursu uzależnione jest od minimalnej liczby chętnych.
400,00 zł
Czas trwania: 8 godzin |