Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych (szkoły podstawowe)
1800,00 zł
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Działania
Co to jest praca w chmurze i jak można ją wykorzystać do usprawnienie organizacji zespołów nauczycielskich?”
Efekty kształcenia
Poznanie specyfiki pracy w chmurze oraz podstawowych aplikacji do komunikacji miedzy nauczycielami, wymiany materiałów, konstruowania ankiet online, tworzenia dokumentów online.
Grupa docelowa
nauczyciele
Liczba godzin
grupy x po 4 godziny
Forma
Warsztat
Uwagi
Obraz współczesnego nastolatka – rozwój psychoseksualny
Efekty kształcenia
- Najnowsza wiedza na temat rozwoju młodzieży w wieku gimnazjalnym.
- Aktualny stan wiedzy o potrzebach i rozwoju współczesnej młodzieży
- Dzielenie się zdobytą wiedzą z rodzicami.
Grupa docelowa
nauczyciele
Liczba godzin
2+2 panelu dyskusyjnego
Forma
Wykład
Uwagi
Praca z uczniem ze SPE – kinezjologia edukacyjna
Efekty kształcenia
Nauczyciele znają i wykorzystują ćwiczenia z metody Dennisona ( jako element towarzyszący zajęciom szkolnym)
Grupa docelowa
nauczyciele
Liczba godzin
5 godzin
Forma
Warsztat
Uwagi
Dostosowanie wymagań do indywidualnych możliwości uczniów
Efekty kształcenia
Poznanie dobrych praktyk indywidualizacji procesu nauczania w szkole- nauczyciele wiedzą jak oceniać uczniów dostosowując ocena do jego trudności Próba odpowiedzi na pytanie czym jest indywidualizacja, jakie są możliwości jej wprowadzania w warunkach szkolnych.
Poznanie dobrych praktyk związanych z ocenianiem dostosowanym do trudności uczniów w szkole.
Grupa docelowa
nauczyciele
Liczba godzin
5 godzin
Forma
konsultacje grupowe
Uwagi
Specjalista znający specyfikę pracy w klasach terapeutycznych
Mechanizmy zachowań agresywnych i przemocowych
Efekty kształcenia
Nauczyciele uaktualniają wiedzę nt. zachowań przemocowych , czynników wpływających na ich nasilenie, wykorzystują sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach i wiedza jakie stosować wzmocnienia, Jak dostrzegać, wzmacniać i promować (nagradzać) postawy i zachowania uczniów., poznanie sposobów i technik wzmacniania i nagradzania postaw i zachowań uczniów godnych naśladowania,
poznanie zasad konstruktywnej pochwały oraz „mądrego” nagradzania uczniów
Grupa docelowa
Nauczyciele
Liczba godzin
5h
Forma
Warsztat
Uwagi
Budowa systemu działań kierowanych do uczniów klas terapeutycznych
Efekty kształcenia
- Wsparcie w tworzeniu systemu wsparcia uczniów z klas terapeutycznych.
- Stworzenie systemu
Grupa docelowa
Nauczyciele
Liczba godzin
5h
Forma
Konsultacje grupowe
Uwagi
Wsparcie w procesie wdrażania będące odpowiedzią na bieżące potrzeby auczycieli i dyrekcji
Efekty kształcenia
Otrzymanie efektywnego wsparcia przekładającego się na konkretne działania .
Grupa docelowa
Nauczyciele
Liczba godzin
10h
Forma
Konsultacje indywidualne
Uwagi
Kurs odbywa się w hotelu Aviator w Masłowie. Hotel dysponuje dużą nowoczesną salą konferencyjną o powierzchni ponad 200 m2 , która może pomieścić około 100 osób oraz mniejszą salką VIP . Na wyposażeniu jest rzutnik, ekran i flipchart. Na miejscu uczestnicy szkolenia mają możliwość skorzystania z pełnej oferty hotelu w tym restauracji, SPA, bufetu kawowego.
1800,00 zł