Potrzeby klienta a kompetencje sprzedawcy – budowanie relacji
Kategoria:
2500,00 zł
2500,00 zł
Czas trwania: 16 godzin |
POTRZEBY KLIENTA A KOMPETENCJE SPRZEDAWCY – BUDOWANIE RELACJI
Cel edukacyjny
Umiejętność rozpoznawania preferencji komunikacyjnych klientów, sprzedaży produktów, rozwiązań w oparciu o analizę potrzeb klienta, przekonującej prezentacji oferty, prowadzenia efektywnych negocjacji sprzedażowych, efektywnej rozmowy z klientami reklamacyjnymi, realizacji stawianych celów przez efektywne zarządzanie czasem i priorytetami.
Adresaci kursu
Grupą docelową szkolenia są sprzedawcy, którzy chcieliby podnieś swoje kompetencje sprzedażowe, menedżerowie sprzedaży, handlowcy, przedstawiciele handlowi i pracownicy biura obsługi klienta.
Program kursu
- czym jest postawa i dlaczego jest tak ważna zwłaszcza w sprzedaży?
- jaką postawę rekomendujemy w sprzedaży (ekspert i doradca),
- co nam utrudnia zmianę postawy oraz od czego zacząć zmianę?
- 10 nawyków wzmacniających postawę,
- wymiar: introwersja vs ekstrawersja oraz wymiar: logika vs emocje,
- typologia klienta MIX (połączenie typologii – G. Jung oraz PEN),
- charakterystyka oraz jak sprzedawać typowi: czerwony dominujący,
- charakterystyka oraz jak sprzedawać typowi: żółty ekspresyjny,
- charakterystyka oraz jak sprzedawać typowi: zielony przyjaciel,
- pytania otwarte standardowe i opisowe,
- pytania zamknięte,
- pytania pośrednie,
- pytania alternatywne, sugerujące i hipotetyczne,
- badanie potrzeb klienta a zadawanie pytań,
- system wartości klienta a diagnoza potrzeb,
- dochodzenie do rzeczywistych potrzeb przez wywiad pogłębiony.
Tryb
Kurs odbywa się w formie stacjonarnej.
Certyfikaty
Po ukończonym kursie uczestnik otrzymuje zaświadczenie.
Dodatkowo:
- certyfikat w języku polskim – 30 zł
- certyfikat w języku angielskim – 30 zł
Uwagi
Uruchomienie kursu uzależnione jest od minimalnej liczby chętnych.
2500,00 zł
Czas trwania: 16 godzin |