Mentoring i coaching medialny kadry zarządzającej
500,00 zł
Czas trwania: 16 godzin |
MENTORING I COACHING MEDIALNY KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szeregu kompetencji i umiejętności związanych z mentoringiem. Uczestnicy poznają proces i mechanizmy budowania zaufania oraz autorytetu w kontekście mentoringu. Nauczą się diagnozować i planować potrzeby rozwojowe oraz rozwijać umiejętności zarządzania procesem edukacyjnym, mające na celu skuteczne wspieranie procesu uczenia się jednostki. Ponadto, szkolenie pogłębi ich samoświadomość roli mentora oraz umożliwi rozwinięcie umiejętności profesjonalnego przygotowania, prowadzenia i ewaluacji procesu mentoringu. Uczestnicy zdobędą także umiejętność stosowania metodologii i technik edukacyjnych w praktyce mentoringowej. Poznają psychologiczne mechanizmy uczenia się i specyfikę procesu uczenia się dorosłych, co pozwoli im lepiej dostosowywać proces nauczania do indywidualnych predyspozycji uczących się.
Adresaci kursu
Osoby pracujące w kadrach zarządzających.
Program kursu
- skuteczne oddziaływanie na opinię publiczną poprzez media (perswazja a manipulacja):
- techniki perswazji medialnej,
- jaka manipulacja jest skuteczna?
- prawda, ale niecała,
- wykorzystywanie powierzchowności przekazu do tworzenia wrażenia medialnego.
- tajemnica sukcesu w kontaktach z mediami. Warsztat, cz. I:
- media – ich siła i słabości,
- reguły współpracy z dziennikarzami,
- otwartość, rzetelność, wiarygodność – elementy budowania relacji.
- tajemnica sukcesu w kontaktach z mediami. Warsztat, cz. II:
- projektowanie długotrwałych kontaktów z redakcją,
- spotkania nieformalne, plotki i informacje, lobbing.
- wywiady prasowe, radiowe i TV, cz. I:
- specyfika studia radiowego i telewizyjnego – zasady zachowania,
- opanowanie tremy – wizualizacja, oswajanie wyglądu i głosu.
- efekt pierwszego wrażenia – elementy mowy ciała,
- rozmowa z dziennikarzem przed nagraniem,
- wywiady prasowe, radiowe i TV, cz. II:
- triki telewizyjne, czyli co zrobić, by kamera nas kochała,
- trudne pytania – jak sobie radzić – opanowanie i riposta.
- kilku na jednego – rozbijanie koalicji,
- słabe strony pytających,
- analiza nagranego materiału,
- dyskusja grupowa – co było dobrze, a co można zmienić (różne punkty widzenia).
- prawo prasowe – możliwości i ograniczenia:
- świat mediów – pułapki i zagrożenia,
- autoryzacja,
- sprostowania.
- pisanie tekstów prasowych i sponsorowanych:
- reguły dobrego pisania,
- zasady konstruowania ciekawych tekstów.
- błędy i wypaczenia w tekstach prasowych,
- ekonomika języka – prostota, nie – prostactwo,
- wizyta w studiu radiowym i telewizyjnym – zajęcia praktyczne:
- próba mikrofonu (ustawienie głosu),
- próba kamery (światło, postawa ciała, kontrola gestów i ich „telewizyjna adaptacja”).
Tryb
Kurs odbywa się w formie stacjonarnej.
Certyfikaty
Po ukończonym kursie uczestnik otrzymuje zaświadczenie.
Dodatkowo:
- certyfikat w języku polskim – 30 zł
- certyfikat w języku angielskim – 30 zł
Uwagi
Uruchomienie kursu uzależnione jest od minimalnej liczby chętnych.
500,00 zł
Czas trwania: 16 godzin |