Marketing i promocja w placówce oświatowej
Kategoria:
1200,00 zł
1200,00 zł
Czas trwania: 8 godzin |
SKUTECZNY MARKETING SALONU KOSMETYCZNEGO
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest omówienie narzędzi i technik promocji, takie jak marketing treści, media społecznościowe, kampanie reklamowe, event marketing czy współpraca z mediami w placówce oświatowej.
Adresaci kursu
Szkolenie skierowane jest do dyrektorów i wicedyrektorów placówek oświatowych; rad pedagogicznych; zespołów ds. promocji i marketingu; nauczycieli zajmujących się lub pasjonujących się tematyką nowoczesnego marketingu; wychowawców; przedstawicieli placówek i instytucji oświatowych.
Program kursu
- istota i funkcje marketingu w oświacie,
- treści marketingowe czyli co promować?
- narzędzia skutecznego marketingu,
- media społecznościowe i e-marketing,
- public relations i kreowanie wizerunku placówki oświatowej,
- budowanie współpracy ze środowiskiem lokalnym,
- wspomaganie procesu naboru uczniów działaniami promocyjnymi.,
- opracowanie strategii promocji szkoły (treści, narzędzia, kanały komunikacji).
Tryb
Kurs odbywa się w formie stacjonarnej.
Certyfikaty
Po ukończonym kursie uczestnik otrzymuje zaświadczenie.
Dodatkowo:
- certyfikat w języku polskim – 30 zł
- certyfikat w języku angielskim – 30 zł
Uwagi
Uruchomienie kursu uzależnione jest od minimalnej liczby chętnych.
1200,00 zł
Czas trwania: 8 godzin |