Kluczowe kompetencje menedżerskie
Kategoria:
2500,00 zł
2500,00 zł
Czas trwania: 12 godzin |
KLUCZOWE KOMPETENCJE MENEDŻERSKIE
Cel edukacyjny
Szkolenie uczy wypracowywania najlepszych praktyk w zakresie prowadzenia procesów komunikacji w budowaniu relacji i sprzedaży. Efektem tego szkolenia będzie tym samym zbudowanie jednolitego „języka komunikacji”, spójnego rozumienia wyzwań oraz zdefiniowanie zasad postępowania na różnych etapach pracy w zespole i z klientami.
Adresaci kursu
Pracownicy zarządzający zespołem, osoby odpowiedzialne za rozwój kadry, kierownicy projektów, liderzy działów i jednostek organizacyjnych, dyrektorzy i menedżerowie.
Program kursu
- priorytety i efektywność – nie zarządzaj czasem, zarządzaj swoim życiem:
- pierwszą osobą którą kierujesz, jesteś ty sam,
- pokochaj swoje życie,
- zasady formułowania celów,
- myślenie ukierunkowane na problem,
- myślenie ukierunkowane na cel,
- cele własne a cele firmy,
- dyscyplinowanie myślenia, emocji i działań,
- siła woli i siła negocjacyjna,
- przywódca rozumie, że aktywność nie jest gwarancją sukcesu,
- możesz zmienić program, który wziąłeś z dzieciństwa i społecznego lustra,
- skuteczność zarządzania to robienie rzeczy we właściwej kolejności,
- uważność na czym koncentrujesz swoją uwagę,
- rzeczy pilne a rzeczy ważne,
- matryca zarządzania czasem,
- zapewne potrafisz mówić: „Nie!”,
- nie chodzi o to, aby pracować ciężko, lecz mądrze,
- kieruj swoim dialogiem zewnętrznym – kieruj swoim dialogiem wewnętrznym,
- potencjał wewnętrzny – kotwiczenie,
- kotwice biznesowe,
- połączenie stanów – łączenie zasobów,
- sposoby odczytywania języka ciała,
- umysł i ciało stanowią spójną jedność, czy istnieje niespójna jedność,
- ćwiczenia wdrożeniowe.
- wywołanie pozytywnej zmiany – paradygmat:
- metafora jako klucz do nieświadomego umysłu,
- zmiana paradygmatu zarządzania – zachowania,
- struktura wewnętrznego doświadczenia – co widzę, co czuje, co słyszę,
- cztery ćwiartki rozwoju – społeczna, fizjologiczna, duchowa, intelektualna,
- cztery P – pomyśl, pomedytuj, poradź się, podejmij decyzje,
- poziomy logiczne Dilts’a, od środowiska do misji,
- dostrojenie – szacunek dla modelu świata drugiej osoby,
- przywództwo budowane na zasadach – wygrana/wygrana,
- zachowania reaktywne – zachowania proaktywne,
- zasady komunikacji empatycznej,
- najpierw zrozumieć, potem być zrozumianym,
- dlaczego ludzie są oporni zmianom, wypalenie zawodowe, lęk przed nieznanym,
- udzielanie i odbieranie informacji zwrotnej a przekonania,
- ćwiczenia wdrożeniowe.
Tryb
Kurs odbywa się w formie stacjonarnej.
Certyfikaty
Po ukończonym kursie uczestnik otrzymuje zaświadczenie.
Dodatkowo:
- certyfikat w języku polskim – 30 zł
- certyfikat w języku angielskim – 30 zł
Uwagi
Uruchomienie kursu uzależnione jest od minimalnej liczby chętnych.
2500,00 zł
Czas trwania: 12 godzin |