Efektywne prowadzenie profilu prywatnego/firmowego w serwisach społecznościowych: Facebook i Instagram
899,00 zł
Czas trwania: 8 godzin |
EFEKTYWNE PROWADZENIE PROFILU PRYWATNEGO/FIRMOWEGO W SERWISACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH: FACEBOOK I INSTAGRAM
Cel edukacyjny
Kursant dowie się jak założyć i efektywnie prowadzić zarówno prywatny (osobisty), jak i firmowy fanpage na Facebooku. Pozna budowanie wizerunku marki, oraz zdobędzie informacje, w jaki sposób można zwiększyć sprzedaż darmowymi sposobami. Zasięgnie wiedzy, w jaki rodzaj promocji będzie odpowiedni, by dotrzeć do jak największego grona odbiorców. Oprócz tego zyska pojęcie na temat skutecznego komunikowania się z reklamodawcami.
Adresaci kursu
Jest to szkolenie dla wszystkich, którzy chcą poznać podstawowe narzędzia i aplikacje wykorzystywane w prowadzeniu profili na Facebooku/ Instagramie. Skierowane jest ono również do właścicieli mających swoje przedsiębiorstwa, chcących zwiększyć swoje zasięgi w mediach społecznościowych, tym samym pozyskując nowych klientów.
Program kursu
- podstawowe informacje: obsługa Facebook/Instagram:
- różnice między rodzajami i formatami postów na Facebook/Instagram (wielkości, treści),
- angażowanie odbiorców – jak swoje działania dopasować do obu profili (firmowego i prywatnego na obu portalach).
- promowanie/marketing:
- docieranie do nowych odbiorców – wykorzystywanie reklam płatnych, forów, grup,
- jak dodawać posty? wykorzystanie Menegera firmy i Creatora Studio,
- gdzie tworzyć posty? bezpłatne narzędzia – bez konieczności obsługi Photoshopa!
- skąd czerpać inspiracje na posty?
- sztuka sprzedaży – jak pisać żeby inni chcieli czytać:
- podstawowe techniki copywriterskie – co uwzględniać w opisach,
- podstawowe formuły pisania – AIDA, „4P”, RE-FRAMING,
- teksty przydatne w branży nieruchomości, jak przebić się opisem przez inne oferty.
- relacje (na Instagramie określane mianem ,,stories”):
- dlaczego są tak ważne?
- co na nich umieszczać?
- gdzie tworzyć relacje?
- wyróżnione relacje (jak je zapisywać i wyszukiwać),
- bezpłatne narzędzia do tworzenia relacji.
- zdjęcia:
- jak fotografować telefonem ujęcia, które na dłużej zatrzymują uwagę odbiorców?
- dbałość o poprawne kadrowanie,
- narzędzia i aplikacje ułatwiające przerabianie, upiększanie, retuszowanie zdjęć.
Tryb
Kurs odbywa się w formie stacjonarnej.
Certyfikaty
Po ukończonym kursie uczestnik otrzymuje zaświadczenie.
Dodatkowo:
- certyfikat w języku polskim – 30 zł
- certyfikat w języku angielskim – 30 zł
Uwagi
Uruchomienie kursu uzależnione jest od minimalnej liczby chętnych.
899,00 zł
Czas trwania: 8 godzin |