Efektywna sprzedaż online – techniki sprzedaży i reklamacji
Kategoria:
2000,00 zł
2000,00 zł
Czas trwania: 16 godzin |
EFEKTYWNA SPRZEDAŻ ONLINE – TECHNIKI SPRZEDAŻY I REKLAMACJI
Cel edukacyjny
Szkolenie pozwoli uczestnikom nabyć wiedzę, umiejętności i kompetencje w zakresie podstawowych zasad sprzedaży online. Celem szkolenia jest uzupełnienie wiedzy pracowników związanych bezpośrednio ze sprzedażą o informacje dotyczące zasad i umiejętności skutecznej sprzedaży, prezentowanie produktów i usług oraz nabycie praktycznych umiejętności przyjmowania i rozpatrywania reklamacji oraz analizy własnego stylu postępowania z reklamacjami.
Adresaci kursu
Pracownicy działów sprzedaży, przedsiębiorcy, marketerzy – osób zajmujące się promocją produktów w internecie, które chcą lepiej zrozumieć techniki sprzedaży i radzenia sobie z reklamacjami; osoby rozpoczynające działalność w e-commerce – które szukają wiedzy na temat skutecznych strategii sprzedażowych i obsługi klienta.
Program kursu
- wprowadzenie do sprzedaży internetowej,
- wskaźniki w sprzedaży,
- skuteczne prezentowanie oferty sprzedażowej,
- budowanie wartości oferty dla klienta,
- skuteczny proces zakupowy -jak powinien wyglądać?
- kluczowe elementy sklepu internetowego,
- podstawowe narzędzia marketingowe -marketing w e-commerce,
- zastrzeżenie i obiekcje klientów -jak sobie z nimi radzić,
- reklamacja – czym jest dla sprzedawcy, czym dla klienta,
- sprawdzone techniki reagowania na reklamacje klientów.
Tryb
Kurs odbywa się w formie stacjonarnej.
Certyfikaty
Po ukończonym kursie uczestnik otrzymuje zaświadczenie.
Dodatkowo:
- certyfikat w języku polskim – 30 zł
- certyfikat w języku angielskim – 30 zł
Uwagi
Uruchomienie kursu uzależnione jest od minimalnej liczby chętnych.
2000,00 zł
Czas trwania: 16 godzin |