Efektywna obsługa klienta na odległość
Kategoria:
800,00 zł
800,00 zł
Czas trwania: 16 godzin |
EFEKTYWNA OBSŁUGA KLIENTA NA ODLEGŁOŚĆ
Cel edukacyjny
Celem kursu wzmocnienie biznesowej efektywności uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem wzmacniania i budowania zadowolenia oraz lojalności Klientów w procesie kontaktu na odległość.
Adresaci kursu
Adresatami kursu są pracownicy działów obsługi kontaktujących się z klientem na odległość.
Program kursu
- korzyści z profesjonalnego podejścia do procesu obsługi klienta.,
- oczekiwania klienta i pracodawcy,
- moje mocne strony,
- moje słabe strony,
- budowanie relacji z klientem i budowanie relacji biznesowej,
- osobowości klienta, jak je rozpoznawać,
- narzędzia wywierania wpływu na klienta,
- umiejętność przekonywania i argumentowania,
- umiejętność zapobiegania i odpowiedniego reagowania na konflikty,
- komunikacja niewerbalna w procesie obsługi telefonicznej i video,
- zasady uzyskiwania informacji,
- umiejętność argumentacji,
- umiejętność rozmowy z trudnym klientem,
- zasady rozmowy z reklamacyjnej,
- asertywna postawa wobec klienta.
Tryb
Kurs odbywa się w formie stacjonarnej.
Certyfikaty
Po ukończonym kursie uczestnik otrzymuje zaświadczenie.
Dodatkowo:
- certyfikat w języku polskim – 30 zł
- certyfikat w języku angielskim – 30 zł
Uwagi
Uruchomienie kursu uzależnione jest od minimalnej liczby chętnych.
800,00 zł
Czas trwania: 16 godzin |