Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej dla pedagogów, psychologów i lekarzy
550,00 zł
Czas trwania: 20 godzin |
DIAGNOZA ZABURZEŃ INTEGRACJI SENSORYCZNEJ DLA PEDAGOGÓW, PSYCHOLOGÓW I LEKARZY
Cel edukacyjny
Zapoznanie słuchaczy z problematyką zaburzeń integracji sensorycznej wśród dzieci oraz nabycie umiejętności ich diagnozy u dzieci z różnymi problemami zdrowotnymi, rozwojowymi i trudnościami w funkcjonowaniu, zachowaniu i nauce.
Adresaci kursu
Pedagodzy, psycholodzy, lekarze, będący pracownikami poradni psychologiczno-pedagogicznej, żłóbków, szkół masowych i specjalnych, ośrodków wspierania rozwoju, wczesnej interwencji, ośrodków rehabilitacji i poradni zdrowia, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę o problematykę zaburzeń integracji sensorycznej u dzieci, a przede wszystkim nabyć umiejętność diagnozy zaburzeń integracji sensorycznej. Kurs kończy się egzaminem dającym kwalifikacje do wstępnej diagnozy zaburzeń SI, sporządzania opinii stanowiących podstawę dla terapeutów SI.
Program kursu
- Wprowadzenie do teorii integracji sensorycznej,
- Rozwój dziecka a integracja sensoryczna,
- Charakterystyczne zaburzenia integracji sensorycznej,
- Kwestionariusze do oceny dysfunkcji IS dzieci,
- Próby kliniczne,
- Testy do badania integracji sensorycznej,
- Zajęcia praktyczne,
- Egzamin.
Tryb
Kurs odbywa się w formie stacjonarnej, obejmuje wykłady i zajęcia warsztatowe w celu zdobycia przez uczestników wiedzy i nabycia praktycznych umiejętności w zakresie omawianego tematu.
Certyfikaty
Po ukończonym kursie uczestnik otrzymuje zaświadczenie.
Dodatkowo:
- certyfikat w języku polskim – 30 zł
- certyfikat w języku angielskim – 30 zł
Uwagi
Uruchomienie kursu uzależnione jest od minimalnej liczby chętnych.
550,00 zł
Czas trwania: 20 godzin |