Cel kształcenia:
Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności i elastyczności komunikacyjnej ukierunkowanej na osiąganie porozumienia w zespole osiągając przy tym zamierzone cele, optymalne pod względem korzyści dla firmy. Ponadto szkolenie umożliwi wypracowanie umiejętności współpracy w zespole opartej na efektywnej komunikacji i zrozumieniu jakości oraz znaczenia pracy zespołowej.
Efekty kształcenia:
Wiedza:
Uczestnicy zdefiniują podstawowe zasady komunikacji interpersonalnej, prowadzenia efektywnych rozmów oraz różne typy zachowań.
Umiejętności:
Uczestnicy aktywnie słuchają, dobierają i dostosowują odpowiednio do sytuacji właściwe sposoby komunikacji, stosują zasady skutecznej i efektywnej pracy.
Kompetencje:
Uczestnicy trafnie identyfikują błędy popełnione w komunikacji oraz właściwie definiują i interpretują wysyłane komunikaty niewerbalne.
Adresaci szkolenia:
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą podnieść swoje umiejętności interpersonalne.
Program szkolenia:
- 1. Poznanie zagadnień z zakresu komunikacji:
- etapy komunikacji
- komunikacja werbalna i niewerbalna
- sposoby skutecznego porozumiewania się
- Skuteczna komunikacja:
- rozpoznanie własnego stylu komunikowania się
- jakie popełniamy błędy w komunikacji?
- ograniczenia w skutecznym komunikowaniu się
- Efektywne komunikowanie się:
- znaczenie odbiorcy i nadawcy
- co wpływa na jakość kontaktów pomiędzy pracownikami?
- skuteczna komunikacja – narzędzia.
- co wpływa na złą komunikację?
- poznanie narzędzi skutecznego zadawania pytań
- Omówienie zagadnienia – asertywność:
- znaczenie słowa asertywność.
- podstawowe typy zachowań w kontekście asertywność.
- zaznaczenie swojej postawy w komunikacji.
- Współpraca w zespole – poznanie zasad dobrej i skutecznej komunikacji
Czas trwania: 16h
Cena: 2500zł
Zapewniamy:
- materiały szkoleniowe,
- wyposażone sale,
- kameralne grupy.
Po kursie uczestnik otrzymuje:
- zaświadczenie o ukończeniu kursu
- certyfikat w języku polskim dodatkowo 30 zł
- certyfikat w języku angielskim dodatkowo 30 zł