AUTOMOTYWACJA DO PRACY Cel edukacyjny Celem kursu jest podniesienie kompetencji w zakresie automotywacji, zwiększenie świadomości dotyczącej celów, wartości i mechanizmów własnego działania, przekazanie narzędzi do znajdowania wewnętrznej motywacji. Adresaci kursu Kurs dla każdej osoby zainteresowanej rozwojem umiejętności motywowania siebie, zwłaszcza w pracy rozproszonej, w zmianie i kryzysie. Program kursu sztuka świadomych wyborów, umiejętność budowania i utrzymania […]
EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE SOBĄ I CZASEM Cel edukacyjny Celem szkolenia jest podwyższenie kompetencji z zakresu planowania i organizowania pracy, nabycie umiejętności prawidłowego określania celów i skutecznego planowania, dostarczenie wiedzy i praktycznych wskazówek dotyczących zwiększenia efektywności i wydajności pracy, nabycie umiejętności radzenia sobie ze złymi nawykami i złodziejami czasu, poznanie narzędzi usprawniających zarządzanie czasem, wypracowanie optymalnych metod zarządzania sobą w czasie oraz własnych zasad zarządzania czasem. […]
KLUCZOWE KOMPETENCJE MENEDŻERSKIE Cel edukacyjny Szkolenie uczy wypracowywania najlepszych praktyk w zakresie prowadzenia procesów komunikacji w budowaniu relacji i sprzedaży. Efektem tego szkolenia będzie tym samym zbudowanie jednolitego „języka komunikacji”, spójnego rozumienia wyzwań oraz zdefiniowanie zasad postępowania na różnych etapach pracy w zespole i z klientami. Adresaci kursu Pracownicy zarządzający zespołem, osoby odpowiedzialne za rozwój kadry, kierownicy projektów, liderzy działów i jednostek organizacyjnych, […]
KOMUNIKACJA I SKUTECZNA WSPÓŁPRACA W ZESPOLE Cel edukacyjny Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności i elastyczności komunikacyjnej ukierunkowanej na osiąganie porozumienia w zespole i równoczesną realizację zamierzonych celów, optymalnych pod względem korzyści dla firmy. Ponadto szkolenie umożliwi wypracowanie umiejętności współpracy w zespole opartej na efektywnej komunikacji i zrozumieniu jakości oraz znaczenia pracy zespołowej. Adresaci kursu Osoby pracujące w zespołach zawodowych, menedżerowie, liderzy zespołów, trenerzy, coachowie, […]
KREATYWNE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW Cel edukacyjny Celem jest podniesienie kompetencji zawodowych w zakresie efektywnego i kreatywnego rozwiązywania problemów, w oparciu o zwiększenie świadomości tworzenia i wyboru najbardziej efektywnych rozwiązań oraz stosowanie skutecznych narzędzi. Adresaci kursu Szkolenie skierowane jest do menedżerów i pracowników, których praca w dużym stopniu zależy od umiejętności innowacyjnego myślenia. Zespoły/grupy projektowe w organizacji, od których wymagana jest innowacyjność, poszukujące […]
Kreatywność a efektywność – innowacyjność w pracy indywidualnej i zespołowej
0
KREATYWNOŚĆ A EFEKTYWNOŚĆ – INNOWACYJNOŚĆ W PRACY INDYWIDUALNEJ I ZESPOŁOWEJ Cel edukacyjny Celem kursu jest poznanie narzędzi twórczego rozwiązywania problemów, nabycie odpowiednich umiejętności przydatnych do stosowania w trakcie pracy zespołowej, podniesienie motywacji i kompetencji, znajdowanie kreatywnych rozwiązań poprzez poszerzanie wiedzy i wspieranie w trenowaniu umiejętności działania oraz wzbudzania w sobie inspiracji i chęci, zdobycie wiedzy […]
Kurs utrzymania równowagi między pracą i życiem osobistym
0
KURS UTRZYMANIA RÓWNOWAGI MIĘDZY PRACĄ I ŻYCIEM OSOBISTYM Cel edukacyjny Uczestnicy poznają zasady work-life balance, poznają kluczowe umiejętności pozwalające zarządzać sobą w czasie, rozpoznawać i radzić sobie z objawami i skutkami stresu, zarządzać emocjami i stresem, umiejętność świadomego kształtowania równowagi pomiędzy pracą i życiem osobistym, rozpoznawania swoich emocji i wyciągania z nich konstruktywnych wniosków. Adresaci […]
Mistrzowskie wystąpienia publiczne. Część I ,,Przełamać lęk”
0
MISTRZOWSKIE WYSTĄPIENIA PUBLICZNE. CZĘŚĆ I ,,PRZEŁAMAĆ LĘK” Cel edukacyjny Kurs ma na celu przełamanie lęku związanego z wystąpieniami publicznymi. W trakcie tego modułu kursanci będą pracować nad rozpoznawaniem i kontrolowaniem swojego strachu przed publicznym wystąpieniem. Kursanci poznają techniki relaksacyjne, oddechowe oraz sposoby radzenia sobie ze stresem. Poznają również strategie skutecznego przygotowania się do wystąpienia oraz […]
ORGANIZACJA PRACY I ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE Cel edukacyjny Udział w szkoleniu pozwoli na uświadomienie, czym jest zarządzanie sobą w czasie i jak wielką chęć, motywację do działania oraz siłę trzeba mieć, aby doświadczyć wymiernych efektów. Ponadto pomoże w określeniu „złodziei” czasu i wypracowaniu metod radzenia sobie z nimi. Planowanie zadań będzie wyzwaniem pozwalającym z radością i bez zbędnego nakładu pracy oraz energii realizować własne wizje i cele. Adresaci […]