Budowanie wizerunku firmy w mediach społecznościowych. Social media w praktyce
0
BUDOWANIE WIZERUNKU FIRMY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH. SOCIAL MEDIA W PRAKTYCE Cel edukacyjny Dostarczenie uczestnikom wiedzy i inspiracji, jak można wzbogacić działania promocyjne poprzez wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań i technologii. Przedstawienie najważniejszych technologii, narzędzi, serwisów internetowych, które można wykorzystać w codziennej pracy. Adresaci kursu Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które będą zajmowały się budowaniem wizerunku firmy w mediach społecznościowych. Program kursu […]
Efektywne prowadzenie profilu prywatnego/firmowego w serwisach społecznościowych: Facebook i Instagram
0
EFEKTYWNE PROWADZENIE PROFILU PRYWATNEGO/FIRMOWEGO W SERWISACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH: FACEBOOK I INSTAGRAM Cel edukacyjny Kursant dowie się jak założyć i efektywnie prowadzić zarówno prywatny (osobisty), jak i firmowy fanpage na Facebooku. Pozna budowanie wizerunku marki, oraz zdobędzie informacje, w jaki sposób można zwiększyć sprzedaż darmowymi sposobami. Zasięgnie wiedzy, w jaki rodzaj promocji będzie odpowiedni, by dotrzeć do jak największego grona odbiorców. Oprócz tego zyska pojęcie […]
EFEKTYWNE PUBLIC RELATIONS Cel edukacyjny Zrozumienie przez uczestników wagi promocji i marketingu w funkcjonowaniu firmy, organizacji oraz urzędu, uporządkowanie wiedzy na temat podstawowych obszarów promocji, w tym współpracy z mediami, wykorzystania internetu oraz komunikacji w sytuacji kryzysowej, ćwiczenie praktycznych umiejętności zastosowania prezentowanych technik i narzędzi wykorzystywanych w działaniach promocyjnych oraz wyrobienie nawyku pracy zespołowej i […]
EFEKTYWNY TELEMARKETING Cel edukacyjny Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do prowadzenia skutecznych rozmów telefonicznych pod kątem sprzedaży produktów i usług. Zajęcia pozwolą uświadomić uczestnikom, w jaki sposób mogą uzyskać lepsze efekty podczas telefonicznego kontaktu z klientem. Adresaci kursu Kurs jest przeznaczony dla handlowców, pracowników działu obsługi klienta, przyszłych sprzedawców i osób zainteresowanych zagadnieniami związanymi z tematyką sprzedaży. Program kursu telemarketing: […]
KOMUNIKOWANIE SIĘ Z MEDIAMI W PRAKTYCE Cel edukacyjny Celem kursu jest poznanie różnych technik komunikacji z mediami (pisanie prasowych komunikatów i listów do redakcji, prowadzenie wywiadów i wystąpień publicznych). Kurs będzie zawierał studia przypadków, symulacje sytuacji medialnych oraz praktyczne ćwiczenia, aby umożliwić uczestnikom zdobycie praktycznych umiejętności w komunikowaniu się z mediami. Adresaci kursu Kurs jest […]
SKUTECZNY MARKETING SALONU KOSMETYCZNEGO Cel edukacyjny Celem szkolenia jest omówienie narzędzi i technik promocji, takie jak marketing treści, media społecznościowe, kampanie reklamowe, event marketing czy współpraca z mediami w placówce oświatowej. Adresaci kursu Szkolenie skierowane jest do dyrektorów i wicedyrektorów placówek oświatowych; rad pedagogicznych; zespołów ds. promocji i marketingu; nauczycieli zajmujących się lub pasjonujących się tematyką nowoczesnego […]
NOWOCZESNE FORMY MARKETINGU Cel edukacyjny Celem kursu jest zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu, poznanie reguł jakimi rządzi się nowoczesny marketing, zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media), nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci oraz prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych. Adresaci […]
PSYCHOLOGIA MARKETINGU Cel edukacyjny Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z elementami psychologii reklamy, zasadami postępowania klientów i sposobami dostosowania oferty do zróżnicowanych odbiorców. Pozwala nabyć umiejętności: tworzenia strategii kontrolowania zachowań konsumentów w oparciu o procesy emocjonalne i poznawcze; umiejętność tworzenia efektu do marki w strategiach marketingowych; pozycjonowania marki na rynku konkurencyjnym w aspekcie identyfikacji słabych […]
Rolki/Relacje/Stories – naucz się tworzyć i zdobądź nowych klientów!
0
ROLKI/RELACJE/STORIES – NAUCZ SIĘ TWORZYĆ I ZDOBĄDŹ NOWYCH KLIENTÓW! Cel edukacyjny Kursant zapozna się z tajnikami skutecznego prowadzenia firmowego fanpage’a na Facebooku/Instagramie. Zwiększy sprzedaż, oraz promocję zupełnie darmowymi sposobami. Adresaci kursu Jest to szkolenie dla właścicieli firm, którzy chcą poznać podstawowe narzędzia i aplikacje wykorzystywane w prowadzeniu konta biznesowego na Facebooku/ Instagramie. Program kursu tworzenie stories i rolek (z jakich narzędzi korzystać, […]