OPIS SZKOLENIA:

Rozwinięcie umiejętności interpersonalnych, takich jak umiejętność słuchania, negocjacji i radzenia sobie ze sprzeciwem.

ADRESACI:

Szkolenie skierowane jest do przedstawicieli handlowych, managerów sprzedaży, a także osób pracujących w obszarze obsługi klienta, które chcą doskonalić umiejętności finalizowania transakcji i zwiększać skuteczność sprzedażową.

PROGRAM SZKOLENIA:

Moduł 1: Wprowadzenie do skutecznego domykania sprzedaży

  1. Wprowadzenie do programu
  2. Psychologia sprzedaży

Moduł 2: Przygotowanie do domykania sprzedaży

  1. Zrozumienie produktu/usługi w oparciu o korzyści dla klienta
  2. Badanie rynku i konkurencji – techniki

Moduł 3: Tworzenie relacji z klientem

  1. Budowanie relacji.
  2. Budowanie zaufania – zrozumienie roli zaufania w procesie sprzedaży.

Moduł 4: Techniki domykania sprzedaży

  1. Prezentacja produktów i usług
  2. Zarządzanie sprzeciwami – techniki przekonywania i rozwiązywania zastrzeżeń.

Moduł 5: Skuteczne zamykanie sprzedaży

  1. Techniki zamykania sprzedaży
  2. Analiza i doskonalenie wyników

Moduł 6: Podsumowanie i egzamin

  1. Powtórzenie kluczowych punktów programu.
  2. Egzamin
  3.  

INFORMACJE DODATKOWE:

Szkolenie będzie realizowane w formie zdalnej. W zależności od czasu, potrzeb będą wykorzystywane różne elementy: ćwiczenia, testy, ankiety.

CENA: 2 400 zł